2011. július 11., hétfő

Gépszíj

Ha a nagyi négyzete nem lett volna elég, az ember kattingat jobbra-balra, és beszippantja egy új terv. Az még hagyján, hogy nagyi négyzetét háromszögesíteni is lehet (erről később), és így lesz az embernek egy pofonegyszerűen elkészülő és tetszetős kendője, de amikor gondolsz egy nagyot és más mintát kezdesz csinálni... Akkor az vagy sikerül, vagy nem.
Szerencsére én ezt egy értelmezhető leírással kezdtem, Kata blogjáról: nem mondom, hogy egyből leesett, hogy csak kétféle sor van, és hogy csak a sor elején meg a végén kell figyelni a kicsit eltérő kombinációkba, de amikor a kb. 10. sor után megvilágosodtam, és egész felszabadultan csináltam tovább. Persze elmaradt itt-ott ez-az, de a horgolásban az is szép, hogy simán elsikálhatjuk a hibákat, csak ha a lelkiismeretünk nem engedi, akkor kell visszamászni, kijavítani a hibát, és tovább horgolni. Persze van mindenkinek egy pont, amikor észreveszi, hogy 3 láncszem helyett csak egyet csinált, és akkor így most hogy fog oda beleférni 7 db kétráhajtásos pálca (az se normális, aki kitalálta, hogy pálcának hívja a különféle szemeket), és akkor azt mondja magában: pont nem érdekel, hogy hogy fog beleférni, nem fogom 1 óra munkáját ilyen csip-csup marhaságok miatt megsemmisíteni.
Én igazi kamikázeként Catania pamutfonalból, 3,5 mm-es tűvel kezdtem ezt a nagy munkát, de bevallom, ma már vagy nagyobb tűt használnék hozzá, vagy vastagabb fonallal csinálnám, vagy nem tudom, de ezt még egyszer: soha. Viszont nagyon büszke vagyok rá!


... még két iphone-os művészes:

2 megjegyzés:

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...