2011. július 14., csütörtök

Szeresd a Rebabát

Légyszi. A Facebookon a Rebabablog is fent van, naná. Hogy az nekem miért okoz örömet, hogy bejelölitek, és szeretitek, magyarázatot igényel, de csak rövidet: mert nem csak magamnak készül, bár a személyes jól-létem fenntartásában nyilvánvalóan nagy szerepe van ennek a felületnek is, de ha hajráztok hozzá, még jobban megy. Bár most eszembe jutott, amikor elhívtak annak idején 10 éves koromban atletizálni, mondván, hogy magas lány, biztos tud futni (nem tud), és még el is hurcoltak pár versenyre, volt pár lelkes bíztató, aki a köröknél ott állt és kiabálta, hogy mindent beleeee, akkor az én lábaimra abban a pillanatban ólómsúlyok kerültek. Ez a sztori persze inkább egy tehetséges sportpszichológusra tartozna, szóval csak annyit akartam kihozni belőle, hogy LÁJKOLJATOK, nem árt az.
Kitaláltam egy lájk-motiválós játékot (egyben megígérhetem, hogy nem hiszem, hogy ebből szokást csinálok - sőt, olyan kérdésekre sem fogok válaszolni, hogy mi a 7 legkedvesebb színem/elfoglaltságom/zeneszámom), amivel elszórakoztattam magam: egy általam fehérre pácolt mini-raklapot, Rebabás cetlivel és SK horgolt szívecskével nyerhetett az első 43 "rajongó" közül 5, és minden 50. és 100. fannal is ez fog történni. ezernél újragondolom...

1 megjegyzés:

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...