2011. július 9., szombat

Szóval a gömbösítésről

Elszaladt velem megint a ló, egyből amigurumiztam az előző bejegyzésben, pedig fú, de sok választja el a nagyinégyzetet a labdától...!
Tehát akartam egy labdát horgolni a gyereknek, vagy mindenkinek, aki szereti. "Kamcsi, nézd, hoztam ajándékot!!! Ugye, milyen jó kis labda? UGYE???? Hogy érted, hogy ez nem ajándék, nem mindig a csoki az ajándék!!! Büdös kölke.
Gondoltam lazán, aki tud olvasni meg a hallás utáni értés is megy neki, csak összehoz már egy gömböt. Hm. Sokat küzdöttem. kiderült, hogy a rohadék gömböt spirálban is lehet horgolni, meg szemmagasítással is. De akkor viszont nem kell minden sor végén a magasítás után megfordítani a munkát. Ja??? És ezt csak most mondod?! Na mindegy. Csináltam először egy spirálban horgolt labdát... amit később átneveztem almára, nem tehetek róla, nem én írtam a tervrajzot vagy mit. Még szerencse, hogy művészieskedőn és jó szögből  fotózva elkendőzhettem a hiányosságokat.

Aztán találtam egyet, ami egész labdaszerű lett, itt már sormagasítással csináltam, ezzel hozzávetőlegesen meg vagyok elégedve. De nem hiszem, hogy amigurumi művésznő leszek: mint ahogy a fórumon már említettem, vannak az ornamenthorgolók és a megalománok, én azt hiszem, utóbbi vagyok.
No meg vannak, akik TUDNAK horgolni. Ők készítenek ilyen labdákat:

Természetesen attól, hogy én béna vagyok, ebből kiváló ajándékokat lehet kikanyarítani: tegyetek a labdába, a tömőanyagba (vatelin vagy gyapjú) kis csengettyűt, és variáljátok halálra a fonal vastagságát és színeit. A lehetőségek végtelenek azok számára, akik végre felfogták, hogy mikor, hol és mennyit kell szaporítani, és hogy éppen melyik sornál járnak.

1 megjegyzés:

  1. Orsi, megadod a sormagasításosnak a linkjét? Kéne valami express ajándék Julinak, épp 1 éve a fonalkóstolón kóstolgattam nálatok...

    VálaszTörlés

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...