2011. november 23., szerda

Amelia Earhart és Leonardo DiCaprio a szülinapon

Az előző bejegyzésben már említettem, hogy Bernát 5. szülinapjára egy horgolt repülős sapkát tartottam megfelelő ajándéknak. Ha DiCaprio macsós volt az Aviatorban, akkor semmi kétség nem férhet hozzá, hogy Bernát helyes pofija is jól fog mutatni a sapka alatt.



Míg kötős repülős-sapkából jó sok minta van a neten, sajnos a horgolósok magukra vannak hagyva a témában. Elég sokat kattintgattam, de kiderült, hogy rögtönöznöm kell. Az alap sapkához  minden korosztálynak megfelelő méretű, hibátlan leírás található az egyik kedvenc horgolós oldalamon, az "Easy makes me happy" blogon. Egyszerű, szép, ízléses mintái vannak, és sok ingyenes is. A sapkákat innen horgolom (a fülvédő és a majomfülecskék persze nem kellenek az alap modellhez...).
Amit ehhez az alaphoz hozzátettem, azok a nagy fülvédők, a felhajtható simlis rész elöl, a fülhallgatók helye, és persze a szemüveg. Jól megdolgoztam velük, de megérte. Ezt onnan gondolom, hogy modellem, Kamcsi nagyszerűen mutatott a sapiban, és kért is magának egyet. Hm... esetleg egy fehéret, rózsaszín szemüveggel...? Szerintem szép lenne.
A fonalat is mi festettük Kamcsival, ez egy magyar merinói, puha, finom gyapjúfonal, 3 színt használtam: az eredeti fehéret, színátmenetes mogyoróbarnát és rozsdavöröset.

Amelia Earhart jutott eszembe róla. Nem szándékoztam filmajánlókat is betenni a bejegyzésbe, de bekívánkoztak, mindkettő nagyszerű film (bár ha jól emlékszem, annak idején Laci elaludt a moziban rajta, de ez gyakran megtörténik, nem értékítélet a részéről). Ami vicces, hogy épp a horgolás közben ment az egyik adón az Amelia-ról szóló film, Hilary Swank főszereplésével.



Hát nem tiszta Amelia? Szabad, dacos, gyönyörű. De azért remélem, ő valami biztonságos hivatást választ magának...



 "Women must try to do things as men have tried.
When they fail, their failure must be but a challenge to others."
Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...