2012. augusztus 3., péntek

LAKRAP

Azért, mert ez bizony már nem a raklap (itt és itt látható az előd), hanem egy még csinosabb utódja, ami eddig évekig a szobában volt, előtte meg egy lomtalanításon vetett szemet rám.
Ez egy bölcső, és ránézésre, no meg méretre és kidolgozottságra mindig is játék lehetett, de rendesen össze van rakva. Annak idején én festettem le szép fehérre, és 4 ikeás növény lakott benne hosszú időn keresztül. Ezt azért érdemes megemlíteni, mert ezeken kívül semmi nem bírta azt a tömény hozzánemértést, amit én művelek a növényekkel (jézusom, hogy lesz ebből 2013-ban a kert, mi több, a biokert éve?!). Szerintem a totális érdektelenségem is hozzájárulhatott a sanyarú növénysorsokhoz, most meg Apunak adtam a megmaradt három szerencsést, hát, azóta szinte hallom őket megkönnyebbülten lélegezni.
Mindenesetre a bölcső kikerült a raklapok helyére, így lett belőle tiszteletbeli lakrap. Négy, igazoltan foolproof nehézségtűrő (vagy hogy is van ez) virágot kapott. Szerintem tetszetős.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...